maandag 27 december 2010

Nog een intermezzo; Ik ben jarig!!!

Hahaa!!!

33 geworden met een Dikke Leo in de ene hand, een stuk verjaardagsbananencake in de andere, mijn prachtige Spaanse vrouw achter de camera en achter mij de limestone cliffs aan de andere kant van de rivier in Krabi. .. Mooiste verjaardag ooit?? Ach, mijn vorige verjaardagen zat ik in het vliegtuig naar Sri Lanka, Vietnam en Australie ... Ook mooi ...

Ik denk dat deze foto ook een eerder vraag van Peter:"Hoe gaat het eigenlijk met je baard" voldoende bevredigend kan beantwoorden ... En ja, ik ben er heel trots op!

11 opmerkingen:

  1. Hoi Gerrit,
    Gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er iets moois van, we volgen je vanuit ons koude kikkerlandje (jaloerssssss)
    -Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GEFELICITEERD PENIS!

    Je begrijpt dat bij die baard een winkelkarretje met lege blikjes past he, wtf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd ouwe!
    Je begint een beetje op de Unabomber te lijken... Ga je ook een manifest schrijven?? :-)
    Ciao, Daan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van Harte jongen... hahahaha... Mate je lijkt op Bill van de Thunderlizzards... Uit Eek the Cat... When does the hurting stop... Prachtige blog... Keep up the good work...

    Mzzl,

    Arie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gerrit,
    Het is fijn om te zien dat jij op je 33-ste verjaardag de opvatting van de profeet (hij is almachtig) omarmt. Wijsheid komt met de jaren. Zie ook onderstaand citaat:"Het wegscheren van de baard is verboden en het laten staan ervan is verplicht. Dit baserende op de overlevering waarin Abdoellah Ibnoe Omar (moge Allah weltevreden zijn met hen beide) heeft gezegd: “De Profeet (vrede zij met hem) zei: ,,Knipt de snorren en laat de baarden staan.”(al-Boekhaari & Moeslim)

    In een andere versie: “Onderscheidt julliezelf van de Moeshrikien (veelgodenaanbidders), knipt jullie snorren bij en laat jullie baarden staan.”

    Imam Moeslim heeft overgeleverd dat Aboe Hoerayrah (moge Allah weltevreden zijn met hem) zei: “De Profeet (vrede zij met hem) heeft gezegd: ,,Knipt de snorren bij en laat de baarden groeien. Onderscheidt julliezelf van de vuuraanbidders.”

    Allahoe aslam, maar het laten staan van de baard gaat hier steeds gepaard met het bijknippen van de snor maar nogmaals allahoe aslam".

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wijsheid komt dus kennelijk met de haren.
    Trouwens, hoe ziet het er onder je pet uit?
    (Beschrijving volstaat, svp geen beeldmateriaal!)

    Goede haarwisseling,

    Gosse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nogmaals gefeliciteerd en waar is je Straatnieuws trouwens?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wil ik btw weten, hoe het onder het petje vergaat? à la Bassie?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze keer wat laat met een reactie.

    Gefeliciteerd met de verjaardag en het nieuwe jaar pik!

    Uitermate indrukwekkende baard, vele vergelijkingen mogelijk maar ik zou er een kleurspoeling tegenaan gooien en voor de professor Bacterielook gaan. (zie ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/Paling_en_Ko)

    Hoop snel weer wat te horen (lezen).

    Grtz,
    Ernst

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg late reactie, maar alsnog gefeliciteerd én de beste wensen... je zal het jaar ongetwijfeld op een prachtige plek begonnen zijn, met een verse Leo in je Captain Caveman-handen!

    Ik zal niks meer over je baard zeggen, ik heb de prachtigste vergelijkingen al voorbij zien vliegen...om de vergelijking van Ernst erbij te betrekken: sapristi!

    BeantwoordenVerwijderen