donderdag 7 oktober 2010

Eerste Bericht

Ledig

8 opmerkingen:

  1. Ik zie je reactie wel Dave, maar ik heb geen notificatie gehad. ..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je geen afscheidsknuffel kunnen geven dus bij deze dan maar van afstand, veel plezier down under .
    Bart

    NB: wat een zooi ben al een half uur bezig om iets erop te zetten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Test: Gerrit is een bunzing

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De bunzing behoort tot de familie der marterachtigen. Tezamen met de andere marterachtigen: das, otter, wezel, hermelijn, nerts en de boom- en steenmarter, vormt deze familie van marterachtigen de grootste groep landroofdieren in Nederland. Qua omvang zit de bunzing tussen de hermelijn en steenmarter in.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die lieve 22-jarige en grote broer,

    Wat gaaf om jullie te volgen. Na de nodige foutmeldingen en capriolen die ik moest uithalen om jullie te kunnen volgen ben ik dan hier!
    Mooie foto's en verhalen. Het moet fantastisch zijn.

    Liefs, Elza

    P.s. Ik heb nog geen gaten hoeven stoppen of wasjes hoeven ophalen uit Amsterdam. ;)

    Enneh... lootjes trekken is nu toch minder leuk.

    BeantwoordenVerwijderen